Ny vecka

Härligt med kortvecka och få vara lite extra ledig, jag är dock bara ledig en dag då jag jobbar fredag men det känns ändå lite extra lyxigt. Idag har jag haft en rätt stressig dag på jobbet, cyklade hem i rätt snabbt tempo, tog en liten cykeltur med Valter när jag hämtat han från förskolan och sen har jag krypit på golvet och lekt en del ikväll. Stora skatten har lekt med en kompis hela em och när jag promenerade för att hämta henne fick jag stanna några gånger utmed vägen för jag fick sammandragningar som gjorde ont och påvägen hem fick jag ännu ondare så det blev nog lite för mycket idag =/ Vill inte börja få problem redan nu, så nu har jag legat och myst med Felicia en stund i soffan och det känns redan bättre men det är nog en liten varning från kroppen.... Och den lille vaknade till rejält av det och har haft fullt ös där inne nu =)
 

En nybadad sötnöt som luktade alldeles underbart ♥
 
♥ Kram Anna ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0