Välkommen våren!

 
 
 
Valter hälsar välkommen in i lekstugan
 
 
 Felicia gjorde påskfint även utanför lekstugan innan helgen =)
 
 
Äntligen kom solen och värmen även hit, det var helt underbart. Vi har varit ute i princip hela dagen, städat undan vintern på gården, krattat, skurat och sen fram med alla utemöbler. Jag har även städat ur lekstugan så den fick öppna för säsongen, och ingen blev väl gladare än Felicia, så idag har vi varit på premiär på hennes café. I vår/sommar ska vi ta och fixa lite till i lekstugan, lite mer småfix så blir det bra =)
 
Felicia har påsklov den här veckan så hon passar på att vara vaken lite längre, så just nu sitter hon och löser korsord här i soffan =) Valter sover och jag ska ta en "plockaundanrunda" innan jag också kryper ner i sängen. Känns i kroppen efter en sån här dag, den orkar inte riktigt med som vanligt så nu värker det lite i ryggen och sammandragningarna kom rätt tätt på eftermiddagen. Började få dom tidigt med Valter också så det var ganska väntat, men då är det bara att lyssna på kroppen och ta det lite lugnare.
 
♥ Kram Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Är du gravid? Grattis!

Svar: Jaa det är jag, en liten lillebror =) Tack så mycket!
Anna

2014-04-22 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0