Gott Nytt 2014

Här tog vi lite jullov även från bloggen, familjetid och vila fick stå i fokus under helgerna och ledigheten. Men nu är jag fylld med ny energi inför ett nytt år, och det ska bli riktigt spännande att se vad det här året har att erbjuda. Har ett helt fantastiskt år bakom mig där den stora händelsen såklart var bröllopet, men jag tror att även kommande år kan bli fantastiskt på sitt sätt det med =)
 
Annars har vi hunnit med att träffa vänner som varit hemma på besök, besöka släkt och firat en riktigt trevlig nyårsafton med vänner. Några dagars ledighet har vi kvar innan vardagen knackar på dörren igen, och den här helgen kommer nog gå i lugnets tecken för det är bara jag och lilla Valter hemma. Vädret fortsätter ju att vara skittråkigt så vi får se vad vi hittar på i helgen.
 
Men nu är det fredag och jag ska iväg och handla lite gott att fylla upp med inför helgen och ikväll får jag jag mysigt middagssällskap ;)
 
 
Lite bilder från nyårsdukningen här hemma
 
 

Bara gästerna som fattas =)
 
 
Ibland är det bra att vara liten och få hjälp av alla stora barn
 
 
 
Sötnosar ♥
 
 
Kramar Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0