Vecka 36

Ja nu har vi gått in i vecka 36 och jag insåg idag att jag har knappt ett enda foto på magen, eftersom det här är sista gången så kan det ändå vara lite roligt att föreviga det så imorgon får det bli lite fotografering. Barnets totala längd är nu 46 cm och det väger ca 2,6 kg vi den här veckan. Just nu är det mer buffar och kroppsdelar som kommer ut mer än sparkar och lilla V har väldigt mycket hicka på dagarna, så mycket att hela magen guppar varje gång =) Själv så har jag ju fått må fantastiskt bra den här gången och jag bara njuter så länge det är så, idag var egentligen första dagen som jag mådde lite konstigt. Hade väldigt mycket yrsel och som synrubbningar på förmiddagen och kände mig skakig i hela kroppen men som tur var blev det bättre. Förvärkar och sammandragningar har jag varje dag nu men det är nog bara att gilla läget =)
 
Väskan är snart packad och klar, har lite småsaker som jag måste köpa så jag måste ta mig på stan och göra lite ärenden någon dag. Det som inte är nerpackat har jag skrivit på en lista om det skulle bli väldigt stressigt den dagen vi ska åka in. Jag har ju blivit uppmanad att åka på första känning eftersom det gått så fort tidigare och jag vill verkligen inte riskera något.
 
 
Vi har nu även fått hämta hem vagnen som vi beställde via Babyproffsen och än så länge är vi riktigt nöjd och vårt val känns riktigt bra =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0