Lill-lördag!

Dom senaste dagarna har bara sprungit iväg, vi har grejjat hemma både i trädgården och inne, lekt med barnen, varit på kalas, idag hade Felicia fotbollsträning och vi har jobbat =) Känns som vi gjort allt och inget! Känns som jag är inne i ett flow nu och ikväll har jag rensat både barnens garderober, jag har rensat undan massa ytterkläder som är urväxta och som inte används, så himla skönt! Har massa idéer på vad jag vill göra hemma men tyvärr så börjar min kropp säga ifrån lite för ofta än jag skulle vilja. Men nu ska jag sjunka ner i soffan och se på Greys =)
 
 
Stora hjärtat påväg på kalas
 
 
 Födelsedagsbarnet ♥
 
 
Såå gott med fikabröd
 
 
 
Mina älsklingar ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0