Kan snart inte hålla mig längre...

Nu när dopet är överstökat så kan jag börja fokusera på advent, jul och julklappar. Jag längtar så himla mycket så jag kan snart inte hålla mig från att börja plocka fram lite saker... men lite ljusslingor får det nog komma fram i veckan och till helgen kanske jag smygstartar lite ;) Julklappar har jag faktiskt börjat köpa lite smått, mest till barnen än så länge men jag ska verkligen försöka att bli klar i tid så vi bara kan mysa, äta gott och dricka massa glögg på slutet. Måste gå genom mina stjärnor och annat imorgon tänkte jag för några skulle behöva bytas ut eftersom dom blir lite sliten och ful efter ett tag.
 
 
 
 
 
 
Idag har liten skatt varit lite krasslig med lite snuva och ögoninflammation så idag var första gången sen han kom som han var lite ledsen på förmiddagen. Helt galet men han är ju verkligen aldrig det annars, är ju så otroligt bortskämd. Men efter en tur med vagnen och lite sömn så var han sitt vanliga glada igen och skrattade och "pratade" mest ♥
 
Nu ska jag sätta mig i soffan med Felicia och titta på slutet av dessertmästarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0