Skrämmande tyst

Hej Lördag!
 
Här har vi sjukstuga och Andreas åkte precis iväg på jouren med Valter, Vidar sover ute i vagnen och Felicia har "papphelg". Känns jätte konstigt när det är så här tyst, blir nästan lite handlingsförlamad =)
 
Stackars lilla Valter han har åkt på svinkoppor tror jag de är =( Igår ringde dom från förskolan så jag fick hämta en febrig liten kille och sen på kvällen började det blossa upp utslag runt munnen. Och det är verkligen runt hela munnen och ner på haken "ont på munnen" går han omkring och gråter. När jag nu till morgonen skulle klä honom upptäcker jag hur mycket blåsor och utslag som helst på kroppen. Så nu vet jag inte svinkoppor, vattkoppor, allergisk reaktion?! Dom ser liksom inte lika ut heller... Vi får se vad läkaren säger.
 
 
 
Min fina skatt som inte är riktigt så här pigg idag tyvärr ♥
 
Annars har vi en helt fantastisk dag med blå himmel, sol, några minusgrader och lite snö på backen så jag måste ta mig ut på en liten promenad. Annars så har jag ett paket att hämta ut, lite ärenden att fixa och sen ska jag ta och baka lite för nästa helg står dop för lilla Vidar på schemat.
 
Hoppas ni alla får en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0