Till lilla Vidar

Med två storasyskon så får man helt enkelt ärva rätt så mycket saker, och väldigt mycket ser inte ens använt ut så det tycker jag bara känns bra. Det gäller både leksaker och kläder. Men lite nytt måste man ju få och jag är ju rätt duktig på att shoppa så det får han ;) Det är ju även tänkt att Valter och Vidar ska dela rum med varandra och just nu är det väldigt mycket Valters rum så lite nytt till lilla V behövs där inne =)
 
Vi har snart dop för lilla V och jag har fått frågan vad han önskar sig i doppresent och några har även frågat vad han vill ha julklapp och jag har nu satt ihop lite bilder på sånt som han sagt till sin mamma att han önskar sig ;)
 
Klickar ni på texten till produkten så kommer ni till webshopen där det finns!
 
Sebra bestickset, Sebra vagnmobil, Flugsvamplampa, Sebra barnservis, Kalikå garage i trä
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0