Check på den!

Gokväll alla fina!
 
Här startade vi dagen med läkarundersökning på BVC för lilla Vidar och han fick fullt godkänt och vågen landade nu på 5 260 g....han tycker om mat vår lilla älskling. Vår minsta lilla skatt som nu känns så självklar i familjen och gör den komplett ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag precis stökat undan efter middag och vi har även hunnit med att spela lite "Försvunna Diamanten". Testade ett nytt recept på paj ikväll, Kyckling & Bacon paj, riktigt god var den och alla i familjen tog två portioner, då får man vara nöjd =) Men nu ska jag sätta mig och surfa runt på lite inredningsinspiration eller snarare lampinspiration för vi har flera rum där jag skulle vilja ha lite nytt på lampfronten =)
 
Ha en fortsatt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Gud så söt han är :) Vilka otroligt fina bilder!

2014-10-07 @ 21:06:38
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0