Hej Oktober!

Här hemma har vi fortfarande lite sjukstuga, den vill som inte riktigt släppa taget. Nu är det Felicia som är krasslig. Nu vill jag att vi alla ska bli pigga och må bra så vi får njuta av denna höstmånad. Förutom det har jag de senaste dagarna gjort en rejäl rensning och plockat fram alla kläder efter Felicia, sorterat dom i storleksordning och satt pris på alla plagg för att sälja bort. Känns lite tråkigt och jag blir lite nostalgisk men jag kan ju inte spara dom nå längre =) Dessutom ska vi snart försöka renovera och göra ordning vår tredje våning och det är där jag haft alla kläder samlade så nu fick jag en liten spark i baken.
 
Lillskrot växer annars så det knakar, i måndags var det dags för väga och mäta igen och nu stod vågen på 4 797 g och 54,5 cm lång. Han sover fortfarande väldigt mycket på dagarna så social har inte blivit riktigt än =)
 
 
En liten kräkunge är vad han är, den här bodyn hade han haft på sig i ungefär 5 min... blir några ombyten per dag =)
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Jobbigt, vi är sjuka här med.. hoppas ni kryar på er snart! Kramar!

Svar: Usch, ja det är verkligen inget roligt. Tack så mycket, hoppas ni kryar på er snart med =) Kraam!
Anna

2014-10-01 @ 12:20:54
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0