Mysmorgon

 
 
 
 
 
Imorse när lilla V vaknade så sov fortfarande både Andreas och Valter så vi smög ner och jag startade en brasa i kakelugnen och tände lite ljus samtidigt som jag fixade frukost i lugn och ro... så trots tröttheten så var det riktigt mysigt att få en stund för sig själv. Vidar har sista veckan inte sovit något vidare alls, ätit nästan varannan timme hela natten, eller bara bestämt sig för att vara vaken någon timme ibland och när han väl sover vill han vara nära mamma så han ligger och sover på mitt bröst större delen av natten. Detta innebär att jag har inte sovit så bra sista tiden och jag känner nu att jag går omkring i någon slags dvala på dagarna för jag är så trött...
 
Men helgen som var åkte jag, Andreas och Vidar iväg på liten minisemester till Stockholm, super mysigt. Vi åt god mat, shoppade, träffade fina vänner... och jag shoppade mest till mig själv, har nog aldrig hänt, brukar alltid bli mest till barnen =) Lite till dom blev det såklart och lite julklappar faktiskt så nu har startskottet gått för dom =)
 
Här hemma har vi höstlov nu och även Valter är hemma hela veckan från förskolan, så nu ska vi äta lite lunch och sen ska vi gå ut och njuta av det fina vädret och värmen?! jaa är ju nästan 15 grader varmt, helt galet!
 
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0