Stolt så jag spricker

 
Här har jag precis suttit och gjort både matteläxa och läsläxa med Felicia, och jag blir så stolt över hur duktig hon är. Som hon kämpar och vill lära sig mer hela tiden. Hon var duktig att läsa redan när hon började skolan nu i höst men har gjort såna framsteg, min fina älskade dotter.
 
 
 
 
 
 
Några timmar på förmiddagen får vi lite tid ensam jag och lilla V, innan karusellen drar igång med hämtning, mellis, läxor, aktiviteter, middag och allt det andra =) Idag satt jag i soffan och bara luktade på den fantastiska bebislukten, tänkte att jag har ju fantastisk tur som ska få vara hemma ett helt år och mysa med honom och även ha bonusen att få lite extra tid med dom två lite större också, jag har det ganska bra faktiskt!
 
Nu ska jag baka klart en kaka till kvällens föräldramöte och sen är det dags för middag =)

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Jag förstår att du är stolt och det ska du va! :D <3

Svar: Det har du rätt i, tack ;) Hoppas du får en mysig helg! Kram Anna
Anna

2014-09-18 @ 17:39:42
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0