Välkommen fredag!

Veckans bästa dag är äntligen här!
Jag har myst på med mina små killar på förmiddagen och sen var vi och hämtade Felicia som slutar lite tidigare i skolan på fredagar. Så nu ska jag dra på lite musik här hemma för att städa och göra lite fint inför helgen och ikväll får vi besök av vänner och då blir det klassisk tacokväll =)
 
 
Lilla godingen i Newbie kläder från KappAhl från topp till tå, I love them =)
 
 
Hjärtat slår dubbelvolter när jag tittar på den här lilla, idag tog vi helg en dag tidigare så V fick vara hemma och mysa med oss =)
Igår knackade det på dörren med paket med kläder jag klickat hem till Felicia från Zara och jag blev såå nöjd och även hon =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0