På låtsas

 
Sötaste tigern i stan ;)
 Lite suddiga bilder så V var mer intresserad av springa omkring och busa i dräkten ;)
 
 Lillebror fick testa hoppgungan i helgen ♥
 
 
 
Hoppas ni haft en skön helg, själv har jag baara varit hemma hela helgen och det har varit jätte skönt. Jag har dessutom fått sova mycket,  mer än vad jag gjort på länge så jag känner mig inte lika kraschad som jag gjorde innan. Annars har jag fortsatt att måla och fixa till det blivande lekrummet. Ville hitta något som dom alla kunde ha glädje av och har funderat hit och dit på vad vi ska göra av den ytan. Är det något Felicia fortfarande tycker är roligt att leka så är det café/affär/hotell...jamen lite såna rollekar på låtsas. Valter tycker det är väldigt roligt att laga mat och leka med leksakskök så därför bestämde jag mig för  Café/Affär till att börja med så får vi se lite vad det utvecklar sig till =) Min pappa har varit här i helgen och hjälpt till att snickra lite så nu börjar vi närma oss ett färdigt resultat. Mer får ni se när det blir klart ;)
 
Eftersom detta redan var bestämt innan jul så fick barnen en del saker till detta i julklapp och jag hittade så fina köksmaskiner som jag beställde från Potterykids, vita och neutrala, konstigt vad mycket sånt är rosa annars.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0