Tillbaka i vardagen


Sötaste pyjamaskillarna ♥
 
Nu är alla tillbaka på sina platser och vardagen är här, Andreas jobbar, Felicia är på skolan och Valter började idag på förskolan igen. Det är såå himla skönt att ha några lediga veckor tillsammans samtidigt som vardagen med rutiner också är ganska skönt. Nu ska jag se om jag kan få till lite bra rutiner med lilla V också, bättre sovtider på dagarna så kanske det leder till bättre sömn på nätterna... ni kan väl hålla tummarna för mig ;) Imorse vaknade jag och tänkte att det här var en av de bättre nätter han haft, och då åt han han 00.30, 03.30 och vaknade pigg 05.00, och de var en bra natt!?! Blir inte mycket sammanhängande sömn tyvärr...
 
Här har vi närmare -20 grader idag så vi håller oss inne och myser till vi ska hämta hem de större igen. Igår gjorde vi premiär på badhuset och det gillades verkligen av Vidar så där blir det fler besök framöver =)
 
 
 

I helgen drog vi igång projektet ett bra lekrum uppe till barnen så jag har surfat runt efter massa inspiration så idag ska målarburken och penseln fram så får vi se var det här slutar =)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0