Välkommen 2015

Titta på dom här sötnötarna ♥
 
 
 
Nyårsdagen har snart passerat och det har varit en rätt så seg dag trots en lugn Nyårsafton. Vi firade hemma hos våra vänner min mamma och deras föräldrar och åt en alldeles fantastisk middag. Trots att jag körde bil igår så känner jag mig nästan bakis då jag inte kom i säng förrän efter 01 och sen nattammat några gånger efter de... Vi tog oss dock ut på en långpromenad och det var så himla skönt men efter de blev det hämtpizza, cola och smågodis =)
 
Jag har inte gett några nyårslöften men däremot tänker jag försöka prioritera mig själv lite mer och göra sånt som jag mår bra av. Har sagt ända sen Vidar kom att efter årsskiftet ska jag växla upp och träna lite mer om allt kändes bra och det gör det så lite mer träning tänker jag prioritera från och med nu. Men nu ska jag krypa upp i soffan en stund.
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0