Inte undra på...

Ikväll när jag skulle ge lilla V mat så upptäcker jag ytterligare en liten bissing, ena framtanden uppe. Inte konstigt han sovit lite dåligt några nätter, tre tänder på fyra dagar =)

Ikväll hade jag en fantastisk stund med min stora skatt. Vi låg bredvid varandra i soffan, tittade i taket och på varann. Pratade om livet och kommande födelsedag, hon strök mig på kinden och i håret, hennes leende och ögon visade att hon också njöt. Hon fnissade och skrattade och sa att jag var så himla rolig. Den stunden kommer jag leva länge på, min fina, kloka, känsliga, roliga och omtänksamma F. Som jag älskar dig ❤️

Hittade några selfies som hon tagit på sig själv med min telefon =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0