Lassemaja och tänder

Vilket väder vi har haft idag! Tyvärr har jag inte varit ute riktigt så mycket som jag önskat för vi hade ett kalas att förbereda... Felicia hade i år önskat kalas med tema Lassemajas Detektivbyrå. Så sagt och gjort, hon ringde själv runt och raggade några karaktärer och jag och Andreas byggde upp ett "fall" som dom skulle lösa. Muhammed Karats diamanthalsband var stulet och på vägen fick de några uppdrag att lösa för att till slut komma fram till filmen som var på övervakningskameran =) Många barn var det och ljudnivån var hög men det blev väldigt lyckat och det var en nöjd tjej som somnade gott ikväll ♥  Blev dock inte så mycket bilder för jag var själv upptagen med att sitta på förhör.... det kunde ju varit jag som tagit halsbandet ;) 
 
I helgen har Vidars två första tänder tittat fram, den första upptäckte vi på fredag och sen hade nästa kommit upp i lördags... precis som jag anade. Han har dessutom ÄNTLIGEN börjat intressera sig för flaskan och börjat så smått smaka på lite välling. Sitter längre och längre stunder alldeles själv och sover fortfarande riktigt dåligt på nätterna ;)
 
Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och ladda för en vecka med fler kalas ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0