Välkommen mars och sportlov!

 
 
 
 
 
 
 
Här hemma har vi sportlov den här veckan, och det innebär att även Valter är ledig från förskolan. Felicia är hos sin pappa och har lite sportlovsledigt så det är jag och killarna som hänger hemma. Tyvärr så blev Valter sjuk lagom till ledigheten, vilket jag tycker någon av dom varit i princip sen jag skrev sist... bara snurrar runt nu. Även Vidar fick sin första förkylning i veckan och blev rejält rosslig i bröstet men nu har det börjar vända och det känns skönt, man blir så orolig för de små ♥
 
Annars har här bara vardagen snurrat på, vår lille V har hunnit bli ett halvår, tiden rusar verkligen fram den här gången. Vår glada lilla charmör som alltid är på gott humör och i princip aldrig missnöjd. Vänder sig nu åt alla håll, har börjat hasa sig bakåt och sitter rätt stadigt själv på golvet nu =) Men nu ska jag ta hand om lilla sjuklingen så det får bli lite bilder från tiden som varit så återkommer jag snart =)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0